آموزشی

اطلاعات و تاریخ انتشار GTA 6

نقشه جهان باز GTA 6، لوسیا و بزرگترین گیم پلی لو رفته

Rockstar Games در فوریه سال گذشته به طور رسمی تایید کرد که در حال کار بر روی GTA 6 است.توسعه دهندگان راک استاربیان میکنند که : «توسعه فعال برای  سری Grand Theft Auto به خوبی در حال انجام است» +در مورد پخش آن صحبت کنید، – نه؟. با این حال، از آن زمان، ما چیز دیگری از Rockstar در هر مقام رسمی نداشته ایم.

اطلاعات لو رفته بازی GTA 6

با این حال، در 18 سپتامبر (13 شهریور)، اطلاعات لو رفته زیادی از GTA 6 شاهد بیش از 90 ویدیو و اسکرین شات از ساخت اولیه آلفای در حال توسعه از سطح بازی به صورت آنلاین بود. Rockstar این هک را تایید و تایید کرده است و در تلاش است تا مطالب درز کرده را از اینترنت پاک کند. طبیعتاً، اولین نگاه به Grand Theft Auto 6 جزئیات جدیدی را در مورد بازی فاش کرده است – از جمله اطلاعاتی در مورد مکان GTA 6، شخصیت ها و گیم پلی بازی. بنابراین به خواندن ادامه دهید تا هر آنچه را که تاکنون در مورد GTA 6 باید بدانید را بیابید.

GTA 6

معرفی GTA 6

اولین معرفی GTA 6 در فوریه 2022 منتشر شد، زمانی که Rockstar Games به عنوان بخشی از به روز رسانی انجمن آنلاین “GTA 5 به خوبی در حال انجام است” خبر داد . Rockstar با بیان اینکه Grand Theft Auto 6 در حال توسعه فعال است، گفت: “از طرف کل تیم ما از همه شما برای حمایتتان تشکر می کنیم و نمی توانیم منتظر قدم گذاشتن در آینده با شما باشیم!”

در آگوست 2022، شرکت مادر Rockstar Take-Two Interactive  مجدداً تأیید کرد که توسعه GTA 6 به عنوان بخشی از گزارش نتایج مالی شرکت “به خوبی در حال انجام است” . استراوس زلنیک، مدیرعامل Take-Two ، وعده‌های بزرگی برای آنچه GTA 6 به دست خواهد آورد، داده است: “با توسعه نسخه بعدی در سری Grand Theft Auto، تیم Rockstar Games مصمم است تا یک بار دیگر معیارهای خلاقانه ای را برای این سری تعیین کند. صنعت، و برای همه سرگرمی ها، درست همانطور که این برچسب با هر یک از نسخه های خط مقدم خود انجام داده است.”

تاخیر ارائه GTA 6

بسیاری از شما تعجب می کنید که چرا GTA 6 اینقدر طول می کشد تا عرضه شود. حقیقت این است که بین موفقیت GTA 5 و GTA Online، و Red Dead Redemption 2 ، جای تعجب نیست که Rockstar وقت خود را مغتنم میشمرد . این استودیو زمانی که تایید کرد که GTA 6 در حال توسعه است، به همین اندازه گفت. Rockstar تمام تلاش خود را کرد و به “طول عمر بی سابقه GTA 5” اشاره کرد – که در نه سال گذشته چندین بار به روز شده و دوباره منتشر شده است.

مکان های GTA 6

مکان GTA 6 مدت هاست که حدس زده می شود، اما به نظر می رسد که ما واقعاً به Vice City برمی گردیم. Rockstar تایید کرده است که تصاویر لو رفته از گیم پلی GTA 6 واقعی هستند، به این معنی که ما حس بهتری از شهر و محیط داریم. برای شروع، یک صفحه یک سیستم راه آهن زیرزمینی را نشان می دهد که عبارت “Vice City Metro” در کنار آن چاپ شده است، در حالی که بینندگان چشم عقاب ممکن است حتی نقاط آشنای GTA 3 را مشاهده کرده باشند: Vice City مانند باشگاه مالیبو، هتل Ocean View، هائیتی کوچک. ، و Vice Beach.

طبیعتاً این شهر در مقایسه با آخرین باری که از آن بازدید کرده اید متفاوت به نظر می رسد. Grand Theft Auto: Vice City در سال 1986 اتفاق می‌افتد و همه نشانه‌ها حاکی از مدرن بودن محیط GTA 6 است. فلوریدا، اما اگر این کافی نبود، کاربران شبکه های اجتماعی معتقدند که شخصیتی به مرگ مدیر اجرایی LifeInvader اشاره می کند که توسط مایکل دی سانتا کشته شده است – بنابراین به نظر می رسد که GTA 6 پس از وقایع GTA 5 تنظیم شده است.

نقشه GTA VI

در حالی که نقشه نهایی GTA 6هنوز نشان داده نشده است، برخی از شاخص‌ها از ویدیو و صفحه‌نمایش فاش شده وجود دارد که نشان‌دهنده فضای بازی است که فراتر از محدوده Vice City کشیده شده است. تقریباً به همان روشی که Rockstar در Los Santos بین Grand Theft Auto: San Andreas و GTA 5 گسترش داد، به نظر می‌رسد تعدادی از اسکرین شات‌های فاش شده مناطق کاملاً جدیدی از Vice City را نشان می‌دهند. همانطور که ممکن است بدانید، Vice City خود به طور آزاد بر اساس میامی است و اکنون گمانه زنی هایی وجود دارد که GTA 6 به سمت جنوب به سمت Everglades (یک تالاب) و فلوریدا کیز (رشته ای از جزایر گرمسیری) پیش خواهد رفت. اکنون، “Gator Keys” در GTA اصلی: Vice City به عنوان بخشی از یک پخش رادیویی مورد اشاره قرار گرفت، اما مکان هرگز در بازی نشان داده نشد. اگر اسکرین‌شات‌ها نشان می‌دهند که ما فکر می‌کنیم، انتظار داریم نقشه GTA 6 حاوی ترکیبی از انواع محیط باشد.

جالب اینجاست که طرفداران متقاعد شده اند که نقشه GTA 6 بسیار بزرگتر از نقشه GTA 5 خواهد بود. با استفاده از مختصات GTA 6 فاش شده ، طرفداران  GTA 6 سعی در ترسیم نقشه خود دارند و بعداً شروع به دوختن نقشه GTA 6 با استفاده از Google کردند.

نقشه GTA 6

نقشه GTA 6

شخصیت های GTA 6: آیا یک قهرمان زن در GTA 6 وجود خواهد داشت؟

اکنون چند ماه است که شایعه شده است که Rockstar در حال کار بر روی اولین قهرمان زن GTA 6 است – حداقل، اولین بار برای این سری در دوران 3D. گزارش بلومبرگ از اوایل سال جاری ، که فرهنگ در حال تغییر شرکت را در Rockstar North بررسی می‌کرد، برای اولین بار این خبر را گزارش کرد – و از آن زمان توسط نشت GTA 6 تأیید شد. در فیلم‌های اولیه توسعه، می‌توانیم دو شخصیت جدید GTA 6 قابل بازی را ببینیم.

نام‌های در حال توسعه برای شخصیت‌ها Jason و Lucia هستند، و به نظر می‌رسد که سیستم تغییر شخصیت از GTA 5 تا حدودی در حال بازگشت است. یکی از کلیپ‌های فاش شده نشان می‌دهد که این زوج با هم از یک غذاخوری سرقت می‌کنند، در حالی که بازیکن کنترل یکی از شخصیت‌ها را در اختیار دارد و دیگری توسط هوش مصنوعی هدایت می‌شود. در یک کلیپ دیگر، ما شاهد تعویض کاراکترها هستیم – اگرچه تقریباً آنی است، به جای تغییر آهسته چشم انداز همانطور که در GTA 5 دیده می شود.

بر اساس اطلاعات فاش شده، به نظر می رسد که دو قهرمان در GTA VI لوسیا و جیسون وجود خواهند داشت که بسیار شبیه بانی و کلاید هستند، زیرا آنها به عنوان یک زوج رمانتیک به تصویر کشیده می شوند که از طریق یک جنایت  باعث هرج و مرج در شهرها می شوند.

ما همچنین مطمئن نیستیم که آیا با شخصیت‌های بازگشتی از سری قبلی GTA مواجه خواهیم شد یا خیر، با این حال، تعجب آور نیست که برخی از شخصیت‌های تکراری از Vice City ظاهر شوند.

 

شخصیت زن GTA 6

گیم پلی GTA 6

گیم پلی GTA 6

از آنجایی که Rockstar هنوز تریلر GTA 6 را منتشر نکرده است، برای ما دشوار است که با قاطعیت بگوییم گیم پلی این بازی جدید چگونه خواهد بود و چگونه در GTA 6 نوآوری خواهد کرد. حداقل در حال بررسی و آزمایش برخی از مکانیک های جدید است. به عنوان مثال، به نظر می رسد که سری جدیدی از مکانیک های مخفی کاری معرفی شده است – با فیلم هایی که شخصیت هایی را در حال خزیدن در حالت مستعد و حتی حمل اجساد نشان می دهد.

علاوه بر این، چرخ اسلحه – که برای GTA 5 تعمیرات اساسی شده بود – تا حدودی در حال بازگشت است و فیلم‌های فاش شده نشان می‌دهند که Rockstar در حال معرفی آیتم‌های جدید برای سلامتی مانند مسکن‌ها است. ما همچنین می‌توانیم ببینیم که سیستم پنج ستاره «تحت تعقیب» در حال بازگشت است و VCPD روال‌های هوش مصنوعی را برای ردیابی جیسون و لوسیا پس از سوار شدن به رادارشان بهبود بخشیده‌اند.

در حالی که منتظر GTA 6 هستیم، چرا به یکی از بهترین بازی های Rockstar در تمام دوران یا یکی از این بازی های بزرگ مانند GTA نرویم در صورت عدم موفقیت، با این تقلب های مفید GTA 5 کمی هرج و مرج ایجاد کنید 

گیم پلی GTA 6

گیم پلی GTA 6

گیم پلی GTA 6

گیم پلی GTA 6

تاریخ انتشار GTA VI

طرفداران بازی Grand Theft Auto VI در مورد تاریخ انتشار این بازی که انتظار می‌رود اواخر این ماه منتشر شود، نگران هستند.

اکتبر (مهر) امسال ماه هیجان انگیزی برای طرفداران Rockstar Games خواهد بود زیرا سازنده بازی اعلام کرده است تریلر فاش شده Grand Theft Auto VI را منتشر می کند.

مدتی است که از لو رفتن بزرگ بازی که شاهد پخش ویدیوها و تصاویر در سراسر پلتفرم های رسانه های اجتماعی بود، می گذرد، پس از آن Rockstar دیگر محتاط  نیست و سعی مکیند خودش پیش قدم شود و تریلیر GTA 6 را معرفی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *